Komunikat dotyczący wdrożenia tymczasowych procedur obsługi klientów w PCPR w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2

W związku z sytuacją epidemiologiczną dotyczącą rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 w trosce o zdrowie nas wszystkich zwracamy się do Państwa z prośbą o stosowanie się do przygotowanych na tę okoliczność tymczasowych procedur związanych z obsługą świadczoną w PCPR w Pszczynie.

Przyjęte procedury pozwolą zachować płynność świadczonych przez nas usług oraz choć w pewnym zakresie ograniczą ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa.

Sposób 1. Załatw swoją sprawę w PCPR korzystając z usług elektronicznych

Korzystając z usług elektronicznych przez Internet możesz m.in.:

przesłać pismo do PCPR:

email: pcpr@powiat.pszczyna.pl

Sposób 2. Skontaktuj się telefonicznie z pracownikiem PCPR:

sekretariat – 32 449 01 45.

Tymczasowo cała obsługa Klientów PCPR odbywa się telefonicznie, elektronicznie oraz listownie.

Kontakt osobisty możliwy jest tylko w wyjątkowych sytuacjach.